reklama

14.10.2011

Ja len že ťa milujem :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dnešok , 14.10 . Tento deň nebol ako hocijaké iné . Dnešný deň bol veľmi výnimočný . Veľmi ťažko sa opisujú pocity tej krásnej naplnenej lásky . čakal som hocičo ale že to bude takto krásne to fakt nie :) . Opäť po dlhej dobe sa cítim strašne krásne . Naplnený ako nikdy predtým . Som strašne vďačný za každú sekundu dneška .Stále som sa cítil úžasne . Pri jej neskutočne úžasných bozkoch som umrel od štastia , a keď som vstal s mŕtvych tak som umrel znova pretože som zistil že to neni sen :) . Všetko bolo také nežné a ja ani neviem či si to zaslúžim aby bola namňa taká úžasná . Som vďačný že žijem . Som rád že dýcham pretože dýcham len pre moju lásku . Keď sa moja láska celá roztriasla , tak ako ja na začiatku vzťahu cítil som že je somnou strašne šťastná . Prvý krát som od nej cítil takú lásku o akej som ani nesníval . Stále by som ju chcel drźať vo svojom objatía hovoriť jej ako strašne ju milujem. Ale furt to nejde . Ale udem to robiť čo najviac budem môcť. ďakujem že si .

Adrián Kostolný

Adrián Kostolný

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Adrián Kostolný Zoznam autorových rubrík:  PrečoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu